13 november 2009

oh crap

Jag är sjuk..igen!Är riktigt jävla pangförkyld.Asså, jag fattar inte, vad är det för fel på det här dum året? Så mkt som jag har varit dålig i år har jag nog tamejfan aldrig varit innan! Bajs är det!Måste försöka bli frisk till söndag,måste!För då ska jag och Helena på kryssning. Ofta jag tänker missa det!ICKE!

Men seriöst,blääää.. Lämnade inte ens lägenheten igår, låg på soffan och kollade vänner. Mamma kom med cola och Coffe har tvättat åt mig den lille raringen. Tur att man inte är ensam:)Men kunde han inte diskat åt mig också?;) haha. Vill ha säsong 8 av vänner så jag har nåt att fördriva tiden med, men pallar inte att ta mig ut. Vet inte hur smart det är heller, med tanke på att det snöar.. Hm,undrar om man kan sätta Coffe på det uppdraget också?:D

Inga kommentarer: